Alle ordrer afgivet på Annas Butik.dk er underlagt en behandlingsperiode på 1-3 hverdage før afsendelse. Når den først er afsendt, er de anslåede leveringstider her baseret på din placering 5 til 12 hverdage.
Hvis de angivne 5 til 8 hverdage er gået, og du stadig ikke har modtaget din pakke, så send en e-mail til support@annasbutik.dk. Vi vil derefter undersøge, hvad der er sket med din pakke.
Tjek din indbakke eller spammappe for at se, om du har modtaget en e-mail fra support@annasbutik.dk med et sporingsnummer fra Parcelapp.
Hvis det er tilfældet, kan du klikke på nummeret. Det åbner automatisk en webside, hvor du kan se status for din ordre.
Hvis det ikke er tilfældet, så klik HER og indtast dit ordrenummer (f.eks. #0000) samt den e-mailadresse, du brugte ved bestillingen.
For at returnere en vare skal du blot kontakte vores kundeservice via support@annasbutik.dk. Angiv dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000) fra din ordrebekræftelse og årsagen til returneringen.
Vi sender dig derefter returadressen og bekræfter din returnering. Når dette er bekræftet, kan du sende produktet tilbage med en fragtservice efter eget valg.
Returnering hos os sker desværre for egen regning. Prisen afhænger af fragtfirmaet. Besøg fragtfirmaets hjemmeside for mere information om priser og betingelser.
Der er altid en returperiode på 100 dage. Perioden starter den dag, du modtager varen.
Der gælder dog nogle betingelser for returnering:
Du kan kun returnere varen hvis:
Dette burde ikke ske. Send en e-mail med dit fulde navn og e-mailadresse til support@annasbutik.dk. Vi hjælper dig hurtigst muligt videre.
Du kan betale med kreditkort.
Ønsker du at annullere din ordre af en bestemt grund? Send venligst hurtigst muligt en e-mail til support@annasbutik.dk
Oplys dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000) som du har modtaget i bekræftelsesmailen, og hvis muligt, også grunden til, at du ønsker at annullere ordren.